5 perces szabad kompozíció: A darabban kísérletet tettem véletlenszerű hangmagasságok tömegének az irányítására és terjedelmének bővítésére, egy viszonylag stabil állapotból indítottam kevés hanggal, majd mindezt kiterjesztettem már- már a fül számára sértő tartományokba. Technikai hátterét tekintve Max/Msp- ben igyekeztem elkészíteni egy generatív változatot, végül egy részben generatív rendszerrel jött létre a kompozíció. 2 statikus állapot közötti átmenet (A-ból B-be) Mind a két esetben az állapotok bizonyos rétegeinek elhagyásával illetve felvezetésével próbálkoztam. vokális etűd Kevés hanganyagot használtam fel, granuláris szintézissel szétroncsoltam a mintákat, majd minimális késleltetéssel egymás után helyeztem azonos anyagokat, hogy egy zajos állapotot idézzek elő. gőzmozdony-etűd A vonatok jelzőhangjait használtam illetve környezeti hangokat. Igyekeztem harmonikus hangzásokat elérni, a hangokat kiosztottam midibillentyűkre, így játszadoztam a dallamokkal.